пʼятницю, 22 червня 2012 р.

Книга Валерія Шевчука «Три листки за вікном»

Придбав собі у букіністів книгу Валерія Шевчука «Три листки за вікном», 1986 року видання. Придбав для того, щоби порівняти прекрасну обкладинку цього видання з абсолютно провальною (при всій повазі до Івана Малковича) обкладинкою видавництва «А-ба-ба-га-ла-ма-га». Читати не збирався — у мене лежать кілька книг Валерія Шевчука, колись куплених, але так і не прочитаних, але погортавши «Три листки за вікном» почав читати і захопився. Скажу чесно: давно я не отримував такого задоволення від читання художньої літератури! Тут і динамічний сюжет, і філософські роздуми, і надзвичайно вишукана українська мова! А оберти на кшталт «Перепрошую тебе дорогий чительнику, за те що забираю час, який ти міг би вжити на господарювання, прогулянку по саду, а коли любиш працю, на догляд того саду», просто полонили мене, і нагадали післямови так милих моєму серцю, українських стародруків:

Фрагмент післямови до «Бесід» Іоана Златоуста. Друкарня Києво-Печерської лаври, 1623 рік.

У мене попереду ще 2/3 книги, і я цим дуже задоволений. І ще: мені надзвичайно приємно, що ми маємо письменника ТАКОГО рівня! І нарешті, я вдячний Іванові Малковичу, адже без сучасного видання я не звернув би увагу на чудову книгу Валерія Шевчука «Три листки за вікном».

Немає коментарів:

Дописати коментар